معاون دانشجویی- فرهنگی:

امکان بهره مندی دانشجویان نوورودی از تسهیلات صندوق مجیر علم و فرهنگ

دانشجویان نوورودی نیز همچون تمامی دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ علاوه بر تسهیلات شهریه، مجاز به استفاده از تسهیلات صندوق مُجیر خواهند بود.

دکتر سید علی اکبر هاشمی راد با اعلام این مطلب افزود: دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ نه تنها همچون دانشجویان سایر دانشگاه‌های کشور مجاز به استفاده از تسهیلات دانشجویی، تخفیفات و وام‌های شهریه هستند بلکه علاوه بر این، دانشگاه علم و فرهنگ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با تاسیس صندوق «مُجیر» وام‌های اختصاصی برای آسیب دیدگان کرونا نیز در نظر گرفته که دانشجویان نوورودی نیز مشمول بهره‌مندی از امکانات این صندوق خواهند بود.
وی افزود: دانشگاه علم و فرهنگ فعالیت‌های مختلفی را در حوزه دانشجویی- فرهنگی انجام می‌دهد که رویکرد مسئولیت‌های اجتماعی و علاقه‌مندی دانشجویان دو معیار اصلی تعیین کننده نهایی انتخاب این طرح‌ها می‌باشند و به طور مثال تاسیس صندوق مُجیر، ارائه خدمات مشاوره رایگان و مجازی، نقدوگرافی فیلم‌های برتر، تولید پادکست‌های دانشجویی، سلسله وبینارهای شناخت و پرورش گوش موسیقایی و... برخی از جمله این فعالیت‌ها بوده‌اند.
دکتر هاشمی راد گفت: به طورکلی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ در قالب 14 کانون دانشجویی- فرهنگی، 29 انجمن علمی، 12 نشریه فرهنگی- تخصصی و سه تیم ورزشی انجام می‌شود و بستر لازم برای فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان این دانشگاه در بخش‌های مورد علاقه آنان فراهم شده است.
وی با اشاره به برخی از برنامه‌های انجام شده در کانون‌ها و انجمن‌های علمی این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته برگزاری هفته‌های تخصصی نقاشی، معماری، روز مهندس، گردشگری و جشنواره‌های فرهنگی همچون جشنواره‌های رویش، صریر، حافظ شناسی، اناردون، مد و لباس، نقدوگرافی فیلم‌های برتر سینما و برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی همچون: مسابقه عکس با مزار شهدا، مسابقه مجازی شعر دانشجویی، کاریکاتور و... را مهم‌ترین آن ها دانست.
معاون دانشجویی- فرهنگی گفت: بخش فرهنگی دانشگاه در سال‌های اخیر افتخارات قابل توجهی در سطح ملی کسب کرده است که کسب مقام برگزیده در زمینه «نگارگری و تذهیب» و «مصنوعات شیشه» در نهمین جشنواره ملی رویش، کسب مقام نائب دبیری اتحادیه زیست شناسی، کسب مقام دبیری اتحادیه علمی دانشجویی علوم اجتماعي، کسب مقام برگزیده در دومین مسابقات ملی کتابخوانی هشت بهشت، کسب مقام برگزیده در پنجمین جشنواره لباس عاشورایی، کسب مقام در مسابقه ملی سیـزده پرسش از رئیس جمهور ( پرسش دانشجویی) و... برخی از این افتخارات بوده است.
دکتر هاشمی راد تاکید کرد: برگزاری دوره‌های مهارت افزایی ضیافت اندیشه استادان ویژه اعضای هیات علمی نیز یکی از مهم ترین فعالیت‌های این معاونت است که به صورت منظم برگزار می شود.